Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2009 19:28 - Няма само да критикувам я! :-)
Автор: thomas Категория: Бизнес   
Прочетен: 3801 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ето, днес ме докараха до състояние да искам да хваля. Няма да повярвате кой. ЧЕЗ Електро. Същите, които преди няколко поста отнесоха сериозни укори за начина, по който им функционира телефонната връзка с клиентите.

Този път само за едно тримесечие те са постигнали невероятен прогрес в начина за заявяване на промяна на месечните вноски по тримесечното отчитане.

Знам, че самото тримесечно отчитане има достатъчно противници, но аз все пак уважавам техните мотиви - да ни пращат 3 пъти по-малко писма и да извършват 3 пъти по-малко физически отчитания на електромерите, всяко от които хаби време на техни служители (и пари на фирмата) и е потенциален източник на грешки и последващи разправии. Най-хубавото в системата им е, че приеха клиентите сами да си определят месечните вноски напълно свободно, като преди 3 месеца все още имах сериозна забележка за начина, по който се заявяват вноските пред тях, а именно чрез посещение на техен център за обслужване на клиенти, където трябва да предадеш написан на ръка формуляр, който само можеш да си свалиш от интернет, но не и да попълниш там.

Да, но този път с новата сметка ме чакаше и приятна изненада. Към сметката ми беше приложен формуляр за заявка за смяна на вноските, пълен с инструкции как може да стане тази промяна. Освен добре познатия метод - в център за обслужване на клиенти, вече са добавени още и следните методи:

- по пощата
- по факса
- на денонощна телефонна линия
- в интернет на www.cez.bg

Разбира се, най-интересен ми беше последния вариант, но все пак подходих към него с леко свито сърце, защото знам, че в България толкова често подобни услуги в интернет се реализират дървено и по такъв начин, че да те откажат. Нищо подобно. Цялото действие ми отне не повече от 2 минути, в които не само попълних всички данни, които системата ми поиска, ами получих и обратен мейл за верификация на моя мейл и активиране на регистрацията ми.

Оттам нататък нещата бяха дори още по-лесни, отколкото очаквах. Можех да избирам дали да си определя консумацията в киловатчасове (досега това беше единствената възможност, което си е допълнително затруднение) или директно в левове, при което системата сама изчислява киловатчасовете. Абе изобщо - песен. След секунди натискаш "Потвърди" и системата ти казва, че заявката ти е приета.



Гласувай:
0
0



1. zaw12929 - Най сетне
06.03.2009 21:27
Най сетне
цитирай
2. eenchev - Много добра новина! Крайно време ...
07.03.2009 04:04
Много добра новина! Крайно време беше.
цитирай
3. koker - =)
07.03.2009 10:33
Странно е как се раздваме на неща, които са се забавили с години.
цитирай
4. thomas - :-)
07.03.2009 10:39
За да стигне еволюцията до човека, е трябвало да чакаме милиарди години, пък й се радваме, че все пак се е справила (е, някои й се сърдят за това, че са произлезли точно от маймуната, ама това е друга тема). Та най-важното е да се върви напред и да има резултати.
цитирай
5. borsi - До там сме я докарали вече, че като ...
07.03.2009 18:53
До там сме я докарали вече, че като видим нещо нормално и наред в тази държава се радваме ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thomas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1610365
Постинги: 141
Коментари: 3076
Гласове: 4314
Календар
«  Септември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930