Постинг
20.04.2009 10:18 -
Антипатриотична-2 или защо Великобритания си има Сюзън Бойл, а ние - Кен Лий.
Автор: thomas
Категория: Музика
Прочетен: 42772 Коментари: 95 Гласове:
Последна промяна: 02.07.2013 00:10
Прочетен: 42772 Коментари: 95 Гласове:
0
Последна промяна: 02.07.2013 00:10
От няколко дни водещите медии в цял свят говорят за 47-годишната шотландка Сюзън Бойл (Susan Boyle), а в YouTube клиповете със записа на нейното гениално изпълнение в британското шоу за таланти Got Talent до днес са регистрирали вече над 20 милиона показвания.*
У нас, разбира се, никой не е и чувал името й и не видял нейното впечатляващо изпълнение. Тук се вълнуваме от мюзик айдълите и вип брадърите си, както и от пластично-силиконовите и стилистични (в смисъл на модни) "достижения" на родните звезди. Впрочем, ако изключим отделните ни лично успели в чужбина изпълнители, които обаче са станали такива благодарение на собствените си способности и като най-обикновени граждани на света, а не като българи (нищо че пропагандата и преди, и сега, се опитва да ни убеди в обратното), най-голямата международна "звезда", която сме създали до момента, беше онази вече отново напълно безименна изпълнителка на "мегахита" Кен Лий.
Какво е общото между Валентина Хасан и Сюзън Бойл?
1. И двете до деня на изпълненията си, съответно в Music Idol Bulgaria и Britain"s Got Talent, са абсолютно неизвестни за света.
2. И двете поднасят на публиката и журито огромна изненада. Няма да си кривя душата, британското жури и публика не очакваха от Сюзън нещо повече, отколкото у нас са очаквали от Валентина Хасан, преди да си отвори устата. Само че целият присмех в очите им се смени със сълзи на искрено възхищение и не можаха да си сдържат възгласите на възторг дори и по време на самото изпълнение.
3. И двете имат невзрачна и абсолютно "незвездна" външност и абсолютно небрежно и необременено от какивто и да е притеснения поведение.
Но оттук нататък идват разликите. Всъщност главната разлика май е само една - че Сюзън Бойл може да пее, и то не по-зле примерно от Сара Брайтман. С което стана известна на целия свят, и то само за една вечер. Докато Валентина Хасан също стана известна на целия свят, но не с гласа си, а с комичната си неспособност да запомни думите на един текст на песен, който дори не е нужно да разбира.
И сега е редно да се запитаме защо у нас се случват само изпълнители на Кен Лий, а във Великобритания, в някакво затънтено шотландско село, 47 години може да се крие ярък самороден талант, способен да засенчи световни звезди.
Личното ми убеждение е, че причината е в различните ценности - ако тук всички се стремят да са като Ивана, Камелия, Преслава, Азис или Миро, известни съвсем не толкова с това, което са изпяли, колкото с това с кого са били на последния купон, с дрехите на кой дизайнер са били облечени и в какви коли са се качили, то там музикалните идоли се казват Елтън Джон, Джордж Майкъл или Сара Брайтман, които са известни главно с творчеството си и чак на второ място - с някои любопитни за папараците и жълтите издания елементи от личния си живот.
Докато не спрем да си слагаме каруцата пред коня и се вълнуваме само от външния блясък на звездите, а не от таланта, който би им позволил да светят ярко, ще създаваме не звезди, а кьорфишеци.
Със съжаление установявам, че всичките версии на клипа в YouTube са забранени за ембедване, така че ще се наложи да ви дам само линка:
http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk
* Пропуснал съм една важна версия на клипа, която сама има 33 милиона виждания. Като добавим увеличението на останалите за половин ден, 8 часа след публикацията на този пост числото наближава 70 милиона само в YouTube (а го намерих и в още няколко подобни по-малки системи). Това означава, че не само по качество на изпълнението, но и по популярност Сюзън Бойл изпреварва Кен Лий над 10 пъти. Мисля, че това е справедливо :-)
У нас, разбира се, никой не е и чувал името й и не видял нейното впечатляващо изпълнение. Тук се вълнуваме от мюзик айдълите и вип брадърите си, както и от пластично-силиконовите и стилистични (в смисъл на модни) "достижения" на родните звезди. Впрочем, ако изключим отделните ни лично успели в чужбина изпълнители, които обаче са станали такива благодарение на собствените си способности и като най-обикновени граждани на света, а не като българи (нищо че пропагандата и преди, и сега, се опитва да ни убеди в обратното), най-голямата международна "звезда", която сме създали до момента, беше онази вече отново напълно безименна изпълнителка на "мегахита" Кен Лий.
Какво е общото между Валентина Хасан и Сюзън Бойл?
1. И двете до деня на изпълненията си, съответно в Music Idol Bulgaria и Britain"s Got Talent, са абсолютно неизвестни за света.
2. И двете поднасят на публиката и журито огромна изненада. Няма да си кривя душата, британското жури и публика не очакваха от Сюзън нещо повече, отколкото у нас са очаквали от Валентина Хасан, преди да си отвори устата. Само че целият присмех в очите им се смени със сълзи на искрено възхищение и не можаха да си сдържат възгласите на възторг дори и по време на самото изпълнение.
3. И двете имат невзрачна и абсолютно "незвездна" външност и абсолютно небрежно и необременено от какивто и да е притеснения поведение.
Но оттук нататък идват разликите. Всъщност главната разлика май е само една - че Сюзън Бойл може да пее, и то не по-зле примерно от Сара Брайтман. С което стана известна на целия свят, и то само за една вечер. Докато Валентина Хасан също стана известна на целия свят, но не с гласа си, а с комичната си неспособност да запомни думите на един текст на песен, който дори не е нужно да разбира.
И сега е редно да се запитаме защо у нас се случват само изпълнители на Кен Лий, а във Великобритания, в някакво затънтено шотландско село, 47 години може да се крие ярък самороден талант, способен да засенчи световни звезди.
Личното ми убеждение е, че причината е в различните ценности - ако тук всички се стремят да са като Ивана, Камелия, Преслава, Азис или Миро, известни съвсем не толкова с това, което са изпяли, колкото с това с кого са били на последния купон, с дрехите на кой дизайнер са били облечени и в какви коли са се качили, то там музикалните идоли се казват Елтън Джон, Джордж Майкъл или Сара Брайтман, които са известни главно с творчеството си и чак на второ място - с някои любопитни за папараците и жълтите издания елементи от личния си живот.
Докато не спрем да си слагаме каруцата пред коня и се вълнуваме само от външния блясък на звездите, а не от таланта, който би им позволил да светят ярко, ще създаваме не звезди, а кьорфишеци.
Със съжаление установявам, че всичките версии на клипа в YouTube са забранени за ембедване, така че ще се наложи да ви дам само линка:
http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk
* Пропуснал съм една важна версия на клипа, която сама има 33 милиона виждания. Като добавим увеличението на останалите за половин ден, 8 часа след публикацията на този пост числото наближава 70 милиона само в YouTube (а го намерих и в още няколко подобни по-малки системи). Това означава, че не само по качество на изпълнението, но и по популярност Сюзън Бойл изпреварва Кен Лий над 10 пъти. Мисля, че това е справедливо :-)
Даскаловата къща в Трявна
НЕУСПЕШНО ПЪТУВАНЕ ДО ТРАКИЙСКОТО СВЕТИЛ...
Долнослав - Защитен природен обект веков...
НЕУСПЕШНО ПЪТУВАНЕ ДО ТРАКИЙСКОТО СВЕТИЛ...
Долнослав - Защитен природен обект веков...
Следващ постинг
Предишен постинг
само че нямат шанс да стигнат до публична изява, защото други неща се търсат тук.
цитирайможе би Кен Лий, както и последната издънка на родня 'хай-лайф' Мис Б-я са просто резултат, или проявление на ценностите ни, както и политиците ни и много други личности, които дори не са личности.
цитирайдоказателство за това, че същественото е невидимоза очите.
цитирайНе казвам нищо различно. Раждат се. И тук, колкото и навсякъде другаде - талантът е разпределен равномерно сред нашата раса. Развитието му обаче зависи от това какво е отношението към него. Докато на изпълнителите им гледат само външността, нашите звезди ще приличат на проститутки, а британските ще могат да пеят.
цитирай
5.
mitternacht -
...
20.04.2009 10:53
20.04.2009 10:53
Може би трябваше да формулираш самия постинг малко по-различно.Четящия остава с впечатление, че тук нямаме ама никакви и изобщо никакви певци с гласови данни.
Как трябва да го разбира човек- тук имаме от всичко по малко (или по много, зависи), само че не се котира правилното.Котират се някакви маймуноподобни изроди, наречени "певици" от тяхната публика, която около 100% е от кретени.
Истински можещите, с истински гласовите данни много рядко стигат до възможност да се прочуят.
Случая с Валентина Хасан е ясен.Това че се "прочу" се дължи хем на манталитета, хем на самите продуценти, които със сигурност са поръчали това същество да прави магарии, вместо да се опита поне за 10 минути да си научи текста и да изпее доколкото може песента си.
Друг в въпроса, че луд на шарено се радва и публиката на Мюзик Идиот се е изкефила много на "Кен лий".Честно казано, все още аз и моите приятели се чудим, какво смешно има в изпълнението и какво хубаво.Дори напротив!
Тъжно е!Една глупава жена отива и се излага в очите на всички, а дори е заблудена до немай къде.Или е експлоатирана за рейтинг.Но това е друга история..
Та:
Не съм съгласен че нямаме никакви таланти, просто сбърканата публика (сбърканото мнозинство) предпочита сбъркани неща.
А в Англия.... си имат Елтън Джон.
Хъм, чак сега видях, че Готик го е формулирал много по-съкратено :)
цитирайКак трябва да го разбира човек- тук имаме от всичко по малко (или по много, зависи), само че не се котира правилното.Котират се някакви маймуноподобни изроди, наречени "певици" от тяхната публика, която около 100% е от кретени.
Истински можещите, с истински гласовите данни много рядко стигат до възможност да се прочуят.
Случая с Валентина Хасан е ясен.Това че се "прочу" се дължи хем на манталитета, хем на самите продуценти, които със сигурност са поръчали това същество да прави магарии, вместо да се опита поне за 10 минути да си научи текста и да изпее доколкото може песента си.
Друг в въпроса, че луд на шарено се радва и публиката на Мюзик Идиот се е изкефила много на "Кен лий".Честно казано, все още аз и моите приятели се чудим, какво смешно има в изпълнението и какво хубаво.Дори напротив!
Тъжно е!Една глупава жена отива и се излага в очите на всички, а дори е заблудена до немай къде.Или е експлоатирана за рейтинг.Но това е друга история..
Та:
Не съм съгласен че нямаме никакви таланти, просто сбърканата публика (сбърканото мнозинство) предпочита сбъркани неща.
А в Англия.... си имат Елтън Джон.
Хъм, чак сега видях, че Готик го е формулирал много по-съкратено :)
Никъде не съм казал, че нямаме таланти за звезди. Казвам само, че не създаваме звезди, а карикатури.
А Кен Лий всъщност успя да стане световно явление, макар и от типа "всяко чудо за 3 дни". Само че същественото при него беше, че всъщност светът ни се посмя за това колко сме прости, а пък ние се радвахме колко сме популярни.
цитирайА Кен Лий всъщност успя да стане световно явление, макар и от типа "всяко чудо за 3 дни". Само че същественото при него беше, че всъщност светът ни се посмя за това колко сме прости, а пък ние се радвахме колко сме популярни.
...има проститутки на високо ниво! За да се продадеш на някой "бизнесмен" са нужни някои аксесоари нямащи нищо общо с музиката, творчеството или каквато и да е духовна потребност...устни, тип гуми за тир, и силиконови гърди тип "шамандура"! Ценностната система на българина се свежда до евтина ракия, мазна сланинка и яко кинти с чалга...това е основната разлика между "запада" и вечната балканска провинция - Булгаристан :)
цитирайНе си прав. Тези устни тип гуми за тир, за които говориш, са си точно "духовна" потребност ;-)
цитирай
9.
анонимен -
В байганландия
20.04.2009 12:08
20.04.2009 12:08
всичко е малко, смешно и селско! :-D
\m/
//
цитирай\m/
//
Ех, човеко, как можеш да кажеш, че силиконовите ни постижения са малки, смешни и селски!? ;-)
цитирай
11.
анонимен -
Силиконови постижения?
20.04.2009 12:53
20.04.2009 12:53
Това свързано ли е със силиконовата (силициевата) долина, т.е. високи технологии? бай ганьо е титана на високите технологии! :-D
\m/
//
цитирай\m/
//
Технически погледнато, това е същият материал... Сега да не излезе, че началото на силиконовите цици у нас е било поставено в Правец в началото на 80-те!?
цитирай
13.
анонимен -
Стига де, Томас...
20.04.2009 14:37
20.04.2009 14:37
Не казвай, че не правиш разлика между силикон и силиций. А с темата ти съм съгласен напълно. Аз също скоро попаднах на тази лелка в тубата и ми падна ченето...
цитирайСиликоните (silicones) са силициеви съединения. Отделно от това на английски силиций е Silicon, което за нас е толкова объркващо, че чак Silicon Valley неправилно сме я превели още преди време като Силиконовата долина (вместо Силициевата). Иначе да, аз знам... ;-)
цитирайМного добре си го казал. Не съм съгласен само с това "защо у нас се раждат все изпълнители на Кен Лий". Сигурен ли си? Въпросът е да шанс и до акцент. С изданията на внесените от вън шоу-програми въпросът с шанса някак си отпада. Всеки има шанс. С акцентирането обаче нещата са точно така както си го написал.
цитирайОК, смених "раждат" със "случват". В коментарите вече го обясних, но може би наистина е неточно казано. Наистина нямам предвид физическото им раждане, а творческото. А то, много ясно, зависи далеч повече от това, което се иска от тях, отколкото от това, което имат като дадености. И все пак, и все пак... ако са толкова талантливи, защо се оставят средата да ги съсипе? :-)
цитирайРадвам се, че има и други, които не мислят, че политиците ни са нещо различно от обикновените българи, които те представляват. В края на краищата - тези политици откъде са се взели!? (с изключение на Симеон, разбира се) :-)
цитирайНе бих казал, че реакциите в залата бяха само слухови, въпреки че естествено започнаха точно като такива. Оттам нататък обаче не вярвам някой да не е запомнил лелковидната външност на новата звезда. Като се замисли човек, много от най-големите звезди в света, и то не само в музиката, не са непременно най-красивите в бизнеса - нима Павароти, Елтън Джон, Джуди Денч или Дани де Вито имат най-атлетичните тела и най-правилните черти на лицето?! Дето се вика, ако зависеше от Фънки, тези хора никога нямаше да видят сцена!
цитирайВпрочем много ми е интересно дали нашите медии умишлено не ни показват потресаващата случка със Сюзън Бойл, за да не ни отклоняват вниманието от идоло-брадърската бутафория, която са ни сервирали в момента, или просто никой в тях не си прави труда да поглежда какво друго се случва в света, освен убийства, войни отвличания и природни бедствия? А може би така е по-удобно - като не ни показват красиви пейзажи извън собствената ни кочинка, грухтим по-доволни.
цитирайВ поста ви написах, че гледанията на изпълнението на Сюзън Бойл в YouTube са около 20 милиона. Сега направих проверка и освен че се увеличават много бързо, сутринта просто съм пропуснал един от вариантите на клипа, който сам има над 33 милиона виждания. При това положение по груби сметки сумата от всичките вече наближава 70 милиона.
цитирайВ миналото издание на Music Idol имаше много добри участници. Личеше борбата между тях, въпреки сценария, фалшивите задявки и всичко останало. Когато оставаха сами на срещу публиката и пееха правеха това наистина добре! Сега няма такива индивидуалности, защо? Регламентът е същия, кастингите също, дори журито е в почти същия състав, тогава? Остава само една вероятност и тя е промененият критерий. Защо критерият е променен аз имам обяснение, но се надявам и тези които са го променили също да разберат, че не това е пътя и не това е имал предвид създателя на това шоу.
цитирайСпоред мен има и още една причина. Нашето шоу е така направено, че на много от истински талантливите хора ще им се отще да се явяват там, за да понасят публичните подигравки пред цяла България. Нали си съгласен, че хората с талант е по-вероятно да имат и достойнство. За тях Мюзик айдъл изобщо не е единствения начин да се реализират като музиканти. Това е моето обяснение...
цитирайПоследното нещо, което ще ги спре са подигравките. Но липсва устойчива линия на развитие на шоуто. В смисъл ако направя това и това еди как си и го направя най-добре от всички други то ще стана музикален идол. Знаят ли според теб сегашните участници какво трябва да направят и как трябва да се държат, за да постигнат целта? Ето на Сюзън Бойл не и пука за евентуалните подигравки /възможни или не/ защото знае, че може да пее и е наистина добра. Щом се оценява пеенето то значи има шанс. И пя, достатъчно вълнуващо за да пишем сега тук, дори ние в България. Разбира се за да си музикален идол сде искат още много неща, но това е основното - да можеш да пееш, това е рекламата на шоуто, на хората, които участват в него, на зрителите му дори. В Англия вероятно никой не го е срам да каже, че гледа това шоу, а у нас? А после нихилисти сме били, мазохисти, простаци, тъпи и не знам си какви още.
цитирайА според мен не си много прав - гарантираните подигравки биха спрели много от талантливите хора, които е съвсем нормално да са по-чувствителни от шилата, които са готови на всичко, за да пробият. И освен това, както вече казах, много от тях знаят много добре какво могат и са сигурни, че ще имат и други възможности за успех, освен през шоуто. Докато доста от тези, които напират да се изявяват там, са всъщност хора без качества, които организаторите пък оставят да се излагат, за да е по-интересно на публиката (което за съжаление ясно показва и каква е тази публика).
цитирайThe plot thickens, както казваше героинята на Мама миа! Току-що една от читателките на поста ми във facebook ми отговори с линка на още едно подобно по качество изпълнение от същия британски конкурс (само че предполагам от минало издание, защото има и изпълнение на финала, който тази година все още просто не се е състоял). Другият талант се казва Пол Потс (Paul Potts), продавач на мобилни телефони от Южен Уелс е и... пее прекрасно опера. Ето линк към финалното му изпълнение - http://www.youtube.com/watch?v=K_5W4t_CBzg. И един - към изпълнението от предварителния кръг, което му отваря пътя към финала - http://www.youtube.com/watch?v=DelJrP3P7tA
цитирайТой бил победителят за 2007 година. Но наистина, ето още един пример за човек, който до момента на появата си в шоуто има нещо далеч по-малко от обикновен живот, а всъщност крие в себе си невероятен талант.
цитирайне си обиждайте държавата, тя е това, което всички ние правим от нея, аз не харесвам настоящото и състояние, но вместо са обиждам нея, фокусирам стрелите си към отговорните за проблема, държавата на е реален субект да носи отговорност
цитирайето още нещо от 2007 !
http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE
Последно кое от двете е държавата? Това, което ВСИЧКИ правим от нея? Или нещо, за чието състояние има ОТГОВОРНИ ЗА ПРОБЛЕМА? Че нещо си противоречиш. Ако има отговорни, значи тя е това, което ТЕ са направили от нея. Ако пък е резултат на онова, което ВСИЧКИ правим от нея, значи не може да има отделни отговорни.
Пък и извинявай, кой може да е виновен за това, че простотията се котира толкова добре, а недоказаните бандити са едни от най-уважаваните хора?
цитирайПък и извинявай, кой може да е виновен за това, че простотията се котира толкова добре, а недоказаните бандити са едни от най-уважаваните хора?
наистина е чудесна!
Направо съм учудена как ни показа нещо толкова положително :)
цитирайНаправо съм учудена как ни показа нещо толкова положително :)
Пилчооо, усещам лек сарказъм тука! Не си ли забелязала, че аз понякога и хваля. В особено редки моменти - даже и отделни български неща! ;-)
цитирайЕ, 'айде сега, ако си казвахме всичко баш, как' си е, щеше да ни замине и сарказЪма, и чудото ;)
Но да не си кривя душата, всеки път ти се дивя като похвалиш нещо :))))))) Ама и ти ги намираш едни неща за хвалене, дето на другите все им убягват. Ето, и днес, гледах тази симпатична лелка досущ като Наполеон - Вакарел.
цитирайНо да не си кривя душата, всеки път ти се дивя като похвалиш нещо :))))))) Ама и ти ги намираш едни неща за хвалене, дето на другите все им убягват. Ето, и днес, гледах тази симпатична лелка досущ като Наполеон - Вакарел.
Къде би бил смисълът в това да говоря за нещата, за което и всички други? Нали трябва да има разнообразие! :-)
цитирайДържава и Родина са две различни неща, предполагам, че съм разбрал какво си искал да кажеш.
цитирайАми може би по същите причини поради които САЩ си имат Марая Кери, а ние Мара Отварачката.
цитирайТова беше страхотно попадение! :-)
цитирай Баси, тоя взе, че се събуди. Ама я кажи сега и ти ли обичаш родинат, но мразиш държавата? Ако е така, тичай гласувай за Белогдрачишките скали, като всички останали зомбита.
цитирайМай не става ясно за кого говориш?
цитирай На тебе, златце. Кажи, че не си гласувал да тая глупост моля ти се Не вярвах, че ще ти глусавам блога, ама ето... ще се прежяла.
цитирайНе съм, успокой се. Не бих го направил никога. Все пак съм виждал Гранд каньон :-)
цитирайзнаеш какво мисля по въпроса, всъщност,
не разбирам защо някои хора те четат толкова буквално и не виждат между редовете:)
...и де да бяха всички такива антипатриоти като теб))
цитирайне разбирам защо някои хора те четат толкова буквално и не виждат между редовете:)
...и де да бяха всички такива антипатриоти като теб))
И извинявай много, ама откъде го измисли това "Ама я кажи сега и ти ли обичаш родинат, но мразиш държавата?" Та аз съм сигурно единствения, който не мисли, че сме прекрасен народ, управляван от най-големите изроди. Напротив, убеден съм, че те са просто една представителна извадка на всичко, което представляваме самите ние.
цитирайИ буквално върши работа. Стига да не си държиш по принцип главата в задника, та като я извадиш, всичко наоколо да ти ухае на казанлъшки рози. ;-)
цитирайТомас, ОБИЧАМ ТЕ... ама стриктно интелектуално. :-P
цитирайЕ защо трябва да си толкова стриктна?! ;-)
цитирайЩе ме бият мъж и син ако не съм стриктна. Мъжо как да е, ама синcj да знаеш как налага... :-) Стига съм спамила вече. Лека нощ.
цитирайтака добре го каза, че се почувствах ако не като Дельо хайдутин, то поне като Румяна войвода ;)
Но спирам дотук, за да не се налага после да доказвам патриотизма си, всъщност дори имам сестра :)
цитирайНо спирам дотук, за да не се налага после да доказвам патриотизма си, всъщност дори имам сестра :)
<Та аз съм сигурно единствения, който не мисли, че сме прекрасен народ, управляван от най-големите изроди. Напротив, убеден съм, че те са просто една представителна извадка на всичко, което представляваме самите ние>
Не си придавай излишна важност - поне двама сме :)
Иначе ти благодаря за страхотния постинг! Незнайно как тази шотландска лелка успя да усмихне деня ми и да ме изпълни с творчески ентусиазъм :)
цитирайНе си придавай излишна важност - поне двама сме :)
Иначе ти благодаря за страхотния постинг! Незнайно как тази шотландска лелка успя да усмихне деня ми и да ме изпълни с творчески ентусиазъм :)
Виж, аз се надявам, че сме и повече. Имах предвид единствения с това мнение в собствения си блог. Поне досега :-)
цитирайМен винаги ме е вбесявало това типично байганьовско мислене - видиш ли, всички сме невинна жертва на самозабравили се политици-уроди - щом ги изтребим до крак, изродите му с изроди, на момента ще цъфнем и вържем.
Но това е тема на съвсем друг разговор ;)
цитирайНо това е тема на съвсем друг разговор ;)
Докато не си "отворят устата" не знаеш какво ще излезе
цитирай Мале, Евразол, що е мъдър, а. Добре, че е уникален, иначе щяхме да се удавим в клишета.
цитирай Много се радвам, че благодарение на този пост открих клиповете в мрежата! Изпълнението на тази жена грабва, и то не само заради очевидния контраст между външността и гласа й... Тя просто има харизма, има нещо, което прави изпълнението й смело, красиво, нещо, което те изпълва теб самия с хубава енергия. Мисля, че именно това е големият талант - способността да накараш хората да се почустват щастливи, на "седмото небе", макар и за няколко минути. Може би преувеличавам, аз съм много емоционална понякога, но не външността й, а гласът й, извивките на гласът й ми подействаха така)
цитирай защо целият народ тук се заяжда за глупости?!
цитирайНищо прекалено емоционално не казваш. Доколкото и сам го усетих, а и го видях в залата, хората бяха точно щастливи. Нещо повече, не вярвам да е само за няколко минути. Напротив - за всички тях след това изпълнение светът вече няма да е същия. Даже си мисля за това колко е необходимо да го видят колкото се може повече хора у нас, особено от онези, за които любимото заведение е Син сити, а любимата им изпълнителка има само едно име.
цитирайЕто едно талантиво 7 годишно българче, до колкото знам дете на български емигранти в Норвегия(не знам дали информацията е точна).
http://pelikan4o.blog.bg/viewpost.php?id=297853
цитирайhttp://pelikan4o.blog.bg/viewpost.php?id=297853
И не е в България, нали? Защото тука на 6 години вече щяха да го научат да пее "Червено вино снощи пих / и капка не остана".
цитирайвъпреки че ме баннаха оня ден, което ме поставя "извън закона", пък и ми иде да те напопържам казано по възрожденски заради поредните ти тъпи разсъждения, ще се опитам да се държа прилично.
Това че Кен Лий стана някакъв феномен не само в България доказва единствено, че тъпи хора има по целия свят, а не само тука. Това, че тази британка пее чудесно, доказва единствено, че талантливи хора се раждат навсякъде по света. И като съберем двете съждения се получава, че тъпанари и таланти има навсякъде по божията земя и е напълно излишно да им се лепят етикети "българи", "англичани" или джегетайци.
И като извод от всичко описано дотук - престани да пишеш антипатриотични или пък ако смениш "резбата" - патриотични постове, защото ставаш все по-смешен.
Лек ден! :)))
цитирайТова че Кен Лий стана някакъв феномен не само в България доказва единствено, че тъпи хора има по целия свят, а не само тука. Това, че тази британка пее чудесно, доказва единствено, че талантливи хора се раждат навсякъде по света. И като съберем двете съждения се получава, че тъпанари и таланти има навсякъде по божията земя и е напълно излишно да им се лепят етикети "българи", "англичани" или джегетайци.
И като извод от всичко описано дотук - престани да пишеш антипатриотични или пък ако смениш "резбата" - патриотични постове, защото ставаш все по-смешен.
Лек ден! :)))
Не знам кой (коя) си, не знам кой, защо и откъде те е баннал, но не пречи и аз да опитам да се държа културно, след като и ти го правиш.
Та сега за доказателствата.
Това, че Кен Лий е станал световен феномен (доста вял на фона на Сюзън Бойл, ако преброим вижданията на двете "явления" в YouTube), говори за две неща:
1. Че не е нужно непременно да изколиш 2 милиона членове на съседното племе тутси, за да предизвикаш интереса на света. Достатъчно е да си много, ама много прост. Допълнително помага и това да се гордееш с величието си.
2. Това, че вижданията на нашата простотия са само няколко милиона пък показва, че колкото и да сме прости, това не може да компенсира колко сме скучни и безинтересни на цивилизования свят. А донякъде доказва и това, че все пак хората навън не са толкова прости, че да прекаляват с увлечението си по нашата простотия.
Що се отнася до това, че навсякъде се раждат талантливи хора в равни количества, съгласен съм. Само че нивото на простотия в средата, в която израстват, им влияе много силно на възможността да си проявят таланта, както и на посоката на неговото проявление. И точно в това губим.
Очаквайте продълженията по темата Антипатриотична ;-)
Лек ден! :-)
цитирайТа сега за доказателствата.
Това, че Кен Лий е станал световен феномен (доста вял на фона на Сюзън Бойл, ако преброим вижданията на двете "явления" в YouTube), говори за две неща:
1. Че не е нужно непременно да изколиш 2 милиона членове на съседното племе тутси, за да предизвикаш интереса на света. Достатъчно е да си много, ама много прост. Допълнително помага и това да се гордееш с величието си.
2. Това, че вижданията на нашата простотия са само няколко милиона пък показва, че колкото и да сме прости, това не може да компенсира колко сме скучни и безинтересни на цивилизования свят. А донякъде доказва и това, че все пак хората навън не са толкова прости, че да прекаляват с увлечението си по нашата простотия.
Що се отнася до това, че навсякъде се раждат талантливи хора в равни количества, съгласен съм. Само че нивото на простотия в средата, в която израстват, им влияе много силно на възможността да си проявят таланта, както и на посоката на неговото проявление. И точно в това губим.
Очаквайте продълженията по темата Антипатриотична ;-)
Лек ден! :-)
Томас, Тера е пич ,готина жена,и умна , също Сюзън Боил само ,че в нейната си област.Пише хубаво.Аз редовно я чета.
Тя ти казва нещо ,което дядо Вазов го е казал преди многооооооо време.В България се раждат периодично Киряк Стефчовци.
Аз не гледам телевизия ,но слушам около мен коментират някакво малко момиченце в Мюзик Айдъл ,било страхотно.Ти виждал ли си го.
цитирайТя ти казва нещо ,което дядо Вазов го е казал преди многооооооо време.В България се раждат периодично Киряк Стефчовци.
Аз не гледам телевизия ,но слушам около мен коментират някакво малко момиченце в Мюзик Айдъл ,било страхотно.Ти виждал ли си го.
Значи много е вероятно навсякъде по света да се раждат равномерно таланти и гении, въпреки че честно казано нямаме достатъчно статистическа информация по въпроса.
Само че, @tera и всички спорещи с Томас, нека все пак да не говорим кой се ражда, а какво става с талантите по-нататък. Защото ако едно дете с велик аналитичен ум, достойно да продължи делото на Айнщайн, се роди в Кот Д'Ивоар, има шанс вместо да стане физик, да го изядат при следващата междуплеменна свада.
Аналогично, ако Сюзън Бойл се беше явила на кастинга на Мюзик Идиот (пардон Айдъл) БГ, репортажът щеше да ни покаже как тя влиза, Фънки си прави някаква свинска подигравка с нея, и изобщо не й дават да пее, както се случи с някои кандидатки с "неподходяща визия" и си отива поживо-поздраво.
Защото в Булгаристан злобата и завистта са по-силни, отколкото човекоядството в последните африкански племена. По-ефективни са някак.
Съжалявам, @tera, няма как да съм патриот, щото не съм сляп.
цитирайСамо че, @tera и всички спорещи с Томас, нека все пак да не говорим кой се ражда, а какво става с талантите по-нататък. Защото ако едно дете с велик аналитичен ум, достойно да продължи делото на Айнщайн, се роди в Кот Д'Ивоар, има шанс вместо да стане физик, да го изядат при следващата междуплеменна свада.
Аналогично, ако Сюзън Бойл се беше явила на кастинга на Мюзик Идиот (пардон Айдъл) БГ, репортажът щеше да ни покаже как тя влиза, Фънки си прави някаква свинска подигравка с нея, и изобщо не й дават да пее, както се случи с някои кандидатки с "неподходяща визия" и си отива поживо-поздраво.
Защото в Булгаристан злобата и завистта са по-силни, отколкото човекоядството в последните африкански племена. По-ефективни са някак.
Съжалявам, @tera, няма как да съм патриот, щото не съм сляп.
Виж сега пич .Тази Сюзън не ти ли прави впечатление на колко години е, 47.Да не мислиш ,че сега се е развила дарбата и и тя да не знае какво притежава.Сигурно в Британия и са били отворени вратите .Даже горката се оплаквала че нямало кой да я изчука ,била девственица.
Та питам ,понеже аз не гледам телевизия, имало едно девойче на 13 годинки било много добро.Българче ли е или от Аборигения.
цитирайТа питам ,понеже аз не гледам телевизия, имало едно девойче на 13 годинки било много добро.Българче ли е или от Аборигения.
Нещо този път съвсем не те разбрах... Сюзън сигурно си е развивала дарбата... на селски вечеринки. Колко хубаво обаче, че в Шотландия е имало такива вечеринки, а не от нашите, в които българките страшно си развиват таланта да мятат гюбеци на масата, и то в условията на проливен салфетковалеж.
цитирайЗа да не бъда голословен, едно конкретно доказателство: някой чувал ли е за Монислава Недева? Ето тук Монислава на 13 години (не е плейбек!!!) http://www.youtube.com/watch?v=4FcALoGI8tA
А ето тук Монислава на 15 години, вече със сериозен опит на сцена, става жертва на гаврите в Мюзик идиот: http://www.youtube.com/watch?v=-JR72bhUJnY&feature=related
И накрая, Монислава брутално изхвърлена от квалификациите на Мюзик идиот!!! (има клип със сълзи някъде, но няма да го показвам)
Аз понеже съм прост и субективен, смятам, че на тогавашния М.И. ако не да спечели, заслужаваше поне финал.
цитирайА ето тук Монислава на 15 години, вече със сериозен опит на сцена, става жертва на гаврите в Мюзик идиот: http://www.youtube.com/watch?v=-JR72bhUJnY&feature=related
И накрая, Монислава брутално изхвърлена от квалификациите на Мюзик идиот!!! (има клип със сълзи някъде, но няма да го показвам)
Аз понеже съм прост и субективен, смятам, че на тогавашния М.И. ако не да спечели, заслужаваше поне финал.
Пак та питам за да ме разбереш ,че оставам с впечатление, че не си разбирач.Имали някакво талантливо българче в някакво музикално предаване с големи качества.Ако и сега не ме разбереш въпроса мога и на друг език да ти го напиша.
Ама представяш ли си смотаните британци я оставили девствена на тези години.Ей да не стане мода и в България ,че виж сме я закъсали.
цитирайАма представяш ли си смотаните британци я оставили девствена на тези години.Ей да не стане мода и в България ,че виж сме я закъсали.
Ако знаех и ми беше интересно, щях да говоря за това момиче, което споменаваш. Ако ти знаеш - говори. Не ми давай темите ти обаче.
цитирайСега разбра ли защо Вазов казва за някой Киряк Стефчовци.Интереса ти и избирателен и не компетентен.Сори пич ама си нещо черноглед .Надявам се следващият пост да ти е за талантливото българче.
цитирайНищо не каза. А имаше шанс. А аз ти казах толкова много. Не схвана ли - колкото и хубаво да пее 13-годишното, ще трябва да пее и чалга. Това се случва неизбежно в нашите тъпи конкурси. Няма сила, която може да ме накара да ги гледам при това положение. И изобщо не се чувствам некомпетентен - просто си използвам правото на избор какво да харесвам и приемам.
цитирайЧе какво като се налага да пее чалга - тя нашенската чалга вече е наджанрова - имаме си поп-чалга (-фолк), кънтри-чалга, рап-чалга, покрай Тома вече си отглеждаме и рок-чалга... очаквайте оперна чалга за хората с по-изтънчен вкус.
Бъди патриот - слушай я! (или гледай, според случая)
цитирайБъди патриот - слушай я! (или гледай, според случая)
Аз с малко думи наистина не казвам нищо,ама ти пич с много- същата бира.Предричаш никакво бъдеще.Може и да си прав може и да не си.Ти сам си противоречиш , ето тази дама с безспорни качество във Великобритания какво и е настоящето ,защото на 13 годишното дете това да стигне на нейните години е бъдеще.Та Сузан в Ковънт Гардън ли е пяла. Страхотно бъдеше е имала .След една година сигурно нищо няма да се чува за нея.Там сигурно не пеят чалга ,там продават секс и дрога.Примери Мадона, Ейми Хаус.Тука се продава чалга там еротика .Същата бира.
цитирайОще малко и ще взема да се подразня. Там се продавали секс и дрога. А нашите чалгаджийки какво продават според тебе? Църковни икони? И какво друго е чалгата, освен долнопробна ориенталска еротика?! И не разбрах и какво каза за връзката между дрогата и Мадона?
цитирайАма наистина ли не разбираш или нещо ти има.Мадона продава секс, Ейми Хаус -скандал и дрога ,алкохол ,скандал.Тя и Мадона е също по скандалите.Кажи ми сега пич .Тази Сюзън какво ще продаде.Глас.Да бе.Сега е интересна след години пак на вечеринки.Ако не си наясно да те светна .Тези конкурси се правят сега заради есимеси и реклама.А в Ютуб на клипа я няма рекламата и лапнишараните захапват и викат като идиоти колко е добра.И правят паралели.Не си позволявай пич да те зомбират.
цитирайОпитай без да ме определяш дали съм добре, ако очакваш и аз да го правя спрямо теб. Мадона може и да "продава секс" в смисъл на музикални послания, докато нашите чалгаджийки се продават самите те - има огромна разлика, нали? Ейми Уайнхаус (не Хаус)... просто си има проблеми с наркотиците - и определено не само за здравето, но и за популярносттта и кариерата й би било много по-добре, ако ги нямаше. Така че и тук не позна.
А това, че конкурсите се правят "заради SMS-и и реклама", е разбира се, вярно, но само у нас се правят САМО заради SMS-и и реклама - във Великобритания се свършва и някаква работа в замяна.
И не обещавам да ти отговарям още дълго.
цитирайА това, че конкурсите се правят "заради SMS-и и реклама", е разбира се, вярно, но само у нас се правят САМО заради SMS-и и реклама - във Великобритания се свършва и някаква работа в замяна.
И не обещавам да ти отговарям още дълго.
Аз и на това, което стори за мен сигурно цял живот ще го помня.Ти ми отговори толкова пъти,даже и ми каза как се казва Ейми Хаус,ние така в махалата си я знаем.Но ти благодаря.
А,бе пич ти гледаш ли телевизия британска.Случайно там сега да се въртят Металика.А.Слушай Металика не се занимавай с "масова култура".Тя е кич.Няма никаква естетика ,има сълзлива мелодрама и сополиви ръкопляскания.Истинското е някъде другаде не в телевизията.
Надявам се повече да не ми отговаряш.Вслушай се в разума на това ,което ти казах и преди да заспиш тази вечер разсъждавай .Може би ще стигнеш до истината на съвремието.Ако нещо не ти е ясно на лични ми се обади .
цитирайА,бе пич ти гледаш ли телевизия британска.Случайно там сега да се въртят Металика.А.Слушай Металика не се занимавай с "масова култура".Тя е кич.Няма никаква естетика ,има сълзлива мелодрама и сополиви ръкопляскания.Истинското е някъде другаде не в телевизията.
Надявам се повече да не ми отговаряш.Вслушай се в разума на това ,което ти казах и преди да заспиш тази вечер разсъждавай .Може би ще стигнеш до истината на съвремието.Ако нещо не ти е ясно на лични ми се обади .
75.
vmir -
Във Великобритания явно моженето изпреварва останалото, погледнете това е още по-впечатляващо:
22.04.2009 08:20
22.04.2009 08:20
http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA
Албумите му вече се продават по света.
Но всичко това не пречи да приемаме Валентина Хасан като забавление, вместо да се срамуваме заради безочливата й неадекватност. Сто пъти повече бих предпочел да демонстрираме по нейния начин патриотарството си, вместо да се избиват младежи по улиците ни, че говорели на чужди езици.
цитирайАлбумите му вече се продават по света.
Но всичко това не пречи да приемаме Валентина Хасан като забавление, вместо да се срамуваме заради безочливата й неадекватност. Сто пъти повече бих предпочел да демонстрираме по нейния начин патриотарството си, вместо да се избиват младежи по улиците ни, че говорели на чужди езици.
Не разбрах мисълта ти. Не пречи или не трябва да пречи да приемаме Валентина Хасан като забавление? А за избиването... просто в днешния свят е така - превърнатите в игрални филми кървави комикси създават още в невръстна възраст у децата усещането, че пребиването и убиването е нещо съвсем нормално. Според мен най-лошото предстои.
цитирай
77.
vmir -
thomas, не си ли забелязал, че смехът съдържа и усещане за превъзходство над нечия глупост?
22.04.2009 09:37
22.04.2009 09:37
Защо тогава да се срамуваме вместо Валентина Хасан, като можем да й се посмеем над неадекватността?
А за избиването изобщо не си прав, което говориш е само предпоставка, но същото е и възможност да се изработи отношение преди да се е случило на живо. Но, тук ще навлезем в друга голяма тема и ще напуснем твоята, към която има отношение случая с убийството на Въжаров и приятеля му. По последни коментари, връзка с агресията бил разговор на английски, който раздразнил местен "патриот". Не знам доколко е вярно, но ми звучи доста познато...
цитирайА за избиването изобщо не си прав, което говориш е само предпоставка, но същото е и възможност да се изработи отношение преди да се е случило на живо. Но, тук ще навлезем в друга голяма тема и ще напуснем твоята, към която има отношение случая с убийството на Въжаров и приятеля му. По последни коментари, връзка с агресията бил разговор на английски, който раздразнил местен "патриот". Не знам доколко е вярно, но ми звучи доста познато...
Доколкото разбрах, местният "патриот" е един от убитите. Т.е. агресията е тръгнала от тях. Но разбира се, не сме били там и не знаем - може би просто политиците и адвокатите извъртат нещата натам.
цитирайне знаеш кой ще е пострадалия, не остава идея, само непредсказуем резултат. Затова не обичам кресливия патриотизъм, защото ражда главно безумия. Патриотизмът е дългосрочно дело на ума и сърцето, а не трябва да се свежда до моментна изява на крайниците, което много повече вреди, отколкото помага на нацията.
Допада ми, че търсиш хубавото у чуждите, това за мен не е непатриотично, против съм диващината, която агресивно брани правото ни да живеем в изолирана кочина.
цитирайДопада ми, че търсиш хубавото у чуждите, това за мен не е непатриотично, против съм диващината, която агресивно брани правото ни да живеем в изолирана кочина.
Последното ти изречение описва моите разбирания по-добре, отколкото и сам мога да ги изразя :-)
цитирай:)
цитирай
82.
анонимен -
Хубава дискусия се е получила тук!:)))
22.04.2009 13:48
22.04.2009 13:48
Както каза Андрей, ако гледа снощното издание на айдълите, Томас, може да сме малък, но сме мнооого прост народ...
Имаш основания в 76-ти ком., и аз мисля, че тепърва тук ще се случват ужасни неща с младежта /която е останала/. Но пък и ние какво правим, за да променим нещо?!То само с приказки и съвети не става... или всички да си купим еднопосочни билети, но дори и да стане, аз лично не страдам от факта, че съм българка, все пак не можем да си изберем родното място, недей се "срамува" ;) и ти, и ще видиш, че така на човек му е повече душевно - комфортно!:)))
цитирайИмаш основания в 76-ти ком., и аз мисля, че тепърва тук ще се случват ужасни неща с младежта /която е останала/. Но пък и ние какво правим, за да променим нещо?!То само с приказки и съвети не става... или всички да си купим еднопосочни билети, но дори и да стане, аз лично не страдам от факта, че съм българка, все пак не можем да си изберем родното място, недей се "срамува" ;) и ти, и ще видиш, че така на човек му е повече душевно - комфортно!:)))
За голямо съжаление (тъй като аз също не искам да се срамувам), отношението към нас в другите държави става все по-негативно и реално нашата малка групичка я гледат с насмешка и отвращение, и не мога да ги обвиня в това. Това вече става сериозно - вече няколко пъти при бизнес-контакт, след чудесни предварителни разговори, се стига до момента, че фирмата е българска и веднага се сблъсквам с огромно недоверие и в няколко случая прекратяване на контакта! Това беше много по-слабо преди!
Та дали има причина да се срамуваме... Да, трябва да се срамуваме, защото сме тук, сега, и допускаме някой да причинява това на страната ни. Позата "аз съм българин и съм горд с кочината си" е малко смешна, погледната глобално, не мислите ли?
Добре го е казал Андрей...
цитирайТа дали има причина да се срамуваме... Да, трябва да се срамуваме, защото сме тук, сега, и допускаме някой да причинява това на страната ни. Позата "аз съм българин и съм горд с кочината си" е малко смешна, погледната глобално, не мислите ли?
Добре го е казал Андрей...
Казаното от Андрей си е малко популистко. Защото той може и да съзнава, че сме прости, но не отказва хонорарите за прояви на границата на чалгата, нито отказва на пиарите на чалгаджиите участието на техните звезди в Сблъсък, нали? :-) Но иначе е прав де, и все пак е по-добре да го казва, отколкото да се тупа в гърдите за това колко сме велики, както правят толкова много хора.
Защото именно заради подобни тупания в гърдите най-вероятно се е стигнало до смъртта на двете момчета в навечерието на Великден. Не ми го побира умът защо някой би имал против някакви хора в едно заведение да си говорят на английски с чужденци (или помежду си, ако така предпочитат). Явно е, че сред причините за подобна реакция не може да няма доста алкохол. Но и само с алкохол, без подложка от простотия, кухо национално самочувствие и криворазбран патриотизъм, това никога нямаше да се случи.
цитирайЗащото именно заради подобни тупания в гърдите най-вероятно се е стигнало до смъртта на двете момчета в навечерието на Великден. Не ми го побира умът защо някой би имал против някакви хора в едно заведение да си говорят на английски с чужденци (или помежду си, ако така предпочитат). Явно е, че сред причините за подобна реакция не може да няма доста алкохол. Но и само с алкохол, без подложка от простотия, кухо национално самочувствие и криворазбран патриотизъм, това никога нямаше да се случи.
и стигаме пак точно до “Кен ли”, който е по-добрия продукт на “патриотичната” ни самодостатъчност, защото дава възможност да се посмеем над нелепата нашенска самонадеяност, вместо единствено да плачем над печалните й кървави “постижения”.
цитирайНие с теб можем и да се смеем, ама онези, дето не дават на хората да говорят на английски в заведението, сигурно са били от тези, дето се гордеят, че "наш'то момиче" се прочу по света (нищо че пък самата тя дори не е българка, ами туркиня по произход).
цитирайкак се тупа по гърдите да привлече вниманието върху себе си, и чак забравя за отпечатъците от чорапите. Въпреки това мисля, че подобни изяви не трябва да ни карат да се завираме под килима от срам, защото така ще оставим единствено нелицеприятния образ за нас и впечатлението, че Бай Ганьо е абсолютния властелин и връх на нашите изяви. Защото простотията я има навсякъде по света, но само на определени места й позволяват да властва или предопределя поведението на останалите.
цитирайНа мен много ми хареса изпълнението и . А и още повече затова , че вече всички май от журито , та и публиката я бяха "отписали". И приготвяха много "черен хумор" . Но тя ги опроверга по великолепен начин . Поздрави.
цитирайкойто се интересува,научава - видяхме я веднага,освен нея има още няколко наистина умопомрачителни таланти в GB - журито им и то готино .....абе мъка
цитирайСюзън Бойл вече е на финала. Въпреки огромното напрежение от вече порасналите очаквания към нея и няколко колебливи секунди в началото на полуфиналното й изпълнение, тя бързо се оправя и се справя отново чудесно и с най-трудните ноти, с което отново изправя на крака публика и жури. И естествено, за разлика от Краси Аврамов, продължава към финала, който е тази събота. Междувременно първото й изпълнение преди 6 седмици, за което пиша по-горе, вече отбелязва над 100 милиона виждания в YouTube.
цитирайСлед великолепно финално изпълнение, може би дори по-добро от онова на прослушванията, с което Сюзън Бойл стигна до полуфиналите, тя не можа да спечели състезанието и се поклони на победителите Diversity. Може би защото този път вече качеството на изпълнението й не беше такава изненада, каквато първия път, може би и защото аудиторията, състояща се до голяма степен от млади хора, предпочита да види като победител някой от своите, вместо да приеме, че някой на почти 48 години може да ги победи. Но така или иначе, вероятно след години от целия конкурс ще се запомни не кой го е спечелил, а кой е изненадал най-много. Поклон!
цитирайскри шапката на всички и показа, че никой не може да те съди само и единствено по въшния ти вид! Сега дори и аз се чувствам по-добре в кожата си ;)
цитирайСамо дето два дена след финала беше приета в психиатрична болница (надявам се за кратко, че никой не каза нищо повече за нея), а публиката (или организаторите, човек никога не знае, нищо че не става дума за Българоия), избраха за победители някакви здрави хлапета от различни малцинства, танцуващи енергичен танц, но определено нямащ много общо с изкуството.
Ето ти пореден случай, в който някой талант може да бъде смачкан - било защото на 48 години няма как тепърва да го развият като звезда, която да доят с десетилетия, било защото публиката навсякъде предпочита някакъв аналог на чалгата пред истинско изкуство :-)
цитирайЕто ти пореден случай, в който някой талант може да бъде смачкан - било защото на 48 години няма как тепърва да го развият като звезда, която да доят с десетилетия, било защото публиката навсякъде предпочита някакъв аналог на чалгата пред истинско изкуство :-)
излзе преди седмица и "сони" сключи договор с нея за 8 МЛН.$
цитирайХубави новини. 5 милиона паунда - не е зле за някой, дето преди това е пял само без пари.
цитирайТърсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
За този блог
Гласове: 4316