Постинг
28.05.2009 00:17 -
Барселона отново стана европейски шампион.
Автор: thomas
Категория: Спорт
Прочетен: 17300 Коментари: 36 Гласове:
Последна промяна: 28.05.2009 00:35
Прочетен: 17300 Коментари: 36 Гласове:
0
Последна промяна: 28.05.2009 00:35
Барселона стана европейски шампион за трети път. Напълно заслужено, след 90 минути убедителна, красива и вдъхновена игра. А балонът на Манчестър Юнайтед се спука. Не и без българска помощ.
Нашата най-голяма гордост след Цар Симеон Велики и Христо Стоичков, носеща многозначителното фамилно име Бербатов, отново не направи нищо, както се и очакваше. А после отказал и да говори пред бТВ. И това се очаквало, казаха от телевизията. Предполагам, че не след дълго и на него ще му откажат, ама не да говори, а да играе. Поне в Манчестър.
Кога ли от Юнайтед ще си признаят колко много ги излъгаха с неговата цена? Или може би когато са те излъгали с толкова много, предпочиташ да се преструваш, че всичко е наред? Поведението на Фъргюсън страшно ми прилича на това на шефа на неусетно за него обрана банка, който не иска да си признае, че е измамен, за да не спадне доверието в нея и така да претърпи още загуби, а и той самия да не загуби доверието на собствениците.
Но тази вечер бедата не свършва само със загубата на Манчестър Юнайтед. Оказва се, че и бТВ вече е загубила правата за предаване на Шампионската лига, така че и Краси Минев и неговият екип ни казаха сбогом.
Как да заспя сега след толкова мъка...
Нашата най-голяма гордост след Цар Симеон Велики и Христо Стоичков, носеща многозначителното фамилно име Бербатов, отново не направи нищо, както се и очакваше. А после отказал и да говори пред бТВ. И това се очаквало, казаха от телевизията. Предполагам, че не след дълго и на него ще му откажат, ама не да говори, а да играе. Поне в Манчестър.
Кога ли от Юнайтед ще си признаят колко много ги излъгаха с неговата цена? Или може би когато са те излъгали с толкова много, предпочиташ да се преструваш, че всичко е наред? Поведението на Фъргюсън страшно ми прилича на това на шефа на неусетно за него обрана банка, който не иска да си признае, че е измамен, за да не спадне доверието в нея и така да претърпи още загуби, а и той самия да не загуби доверието на собствениците.
Но тази вечер бедата не свършва само със загубата на Манчестър Юнайтед. Оказва се, че и бТВ вече е загубила правата за предаване на Шампионската лига, така че и Краси Минев и неговият екип ни казаха сбогом.
Как да заспя сега след толкова мъка...
Следващ постинг
Предишен постинг
За съжаление си прав..донякъде:) Бератов може, но не желае да играе. Нито тича, нито следи играта. Като му се подаде само се чуди как да прехвърля пасове и да бяга от отговорност, а пък ако реши да действа- още по весело става. Манчестър са си име и винаги ще са... но това е, колелото се върти , днес си горе-утре долу. Но верните фенове знаем, че те винаги ще са на върха дори и след някоя и друга загуба..
а за Краси... :( и за мълчанието на сънародника ни, еми то ние българите така и не сме се научии да губим и да се учим от грешките си. По-лесно е с бутилката в кръчмата и кой да ти мисли за грешки, а я тях се крие разковничето:)
Честито на Барса, а за дяволите да не се предават ( не че някога са го правили)
цитирайа за Краси... :( и за мълчанието на сънародника ни, еми то ние българите така и не сме се научии да губим и да се учим от грешките си. По-лесно е с бутилката в кръчмата и кой да ти мисли за грешки, а я тях се крие разковничето:)
Честито на Барса, а за дяволите да не се предават ( не че някога са го правили)
Отборът на Манчестър Юнайтед ми е много симпатичен. Само малко по-малко от този на Ливърпул. И той ще изплува отново на върха. Но Бербатов наистина напомня вица, че една жена може да направи от мъжа милионер. Стига преди това да е бил милиардер.
цитирайМн сме талантливи българите, но сме и мн проклети. ДОкажем се (дигнем си цената) и когато някой я плати, забравяме какви са задълженията ни и за какво ни се плаща и лежим на старите лаври ...
Деволетата ще се окопитят, ама... и на мен мн ми се искаше те да:( кво да се прави-фен съм няма как да не ме е яд;) пък бербата... дане го срещам в бг хааха че зле ще му стане ако му кажа колко е.. :Х:Х:Х (айде да не си показваме другата черта-да си пляюем своите, крив прав-наш си е)
цитирайДеволетата ще се окопитят, ама... и на мен мн ми се искаше те да:( кво да се прави-фен съм няма как да не ме е яд;) пък бербата... дане го срещам в бг хааха че зле ще му стане ако му кажа колко е.. :Х:Х:Х (айде да не си показваме другата черта-да си пляюем своите, крив прав-наш си е)
Така си и останаха бомбичките на мъжете в компанията неигърмяни. Хвърлихме една-две за парлама и мн ни се скапа настроението. Жалко наистина за Митко Бербатов. Втори път губи финал в ШЛ. Но да обиждате футболната ни звезда е тъпо.
цитирайЗащо трябва да сме горди със Симеон Велики, който докара държавата ни до разруха и поробване??? За кого беда, че МаН Юнт са загубили? Аз се радвам,че Барселона спечели, а те загубиха. Май не си толкова голям фен на футбола щом не знаеш, че БТВ няма да предават повече мачове от Шампионската лига, а само си чешиш езика и се чудиш как да бълваш змии и гущери върху Бербатов.
цитирайЩе го обидя, ако го нарека мързеливо и самодоволно селянче. Нещо, което не казах. А можех и да сложа една снимка, която щеше да служи за доказателство.
цитирайЕ, в училище друго ни учат за Симеон Велики... Това за разрухата е нова трактовка, вероятно от враговете на Симеон Втори, които се надяват така да очернят и неговото име ;-)
цитирайГолеми разбирачи сте всичките!И много ви бива в анализите.На думи всеки може, да.
Thomas, Манчестър Юнайтед не е отбор, който прави грешки със закупуването на разни играчи.Това не са нашите български отборченца.След като Бербатов е там, там му е мястото.А вие вече прекалявате с критиките си.
Вие какво очаквахте?Да купят Бербатов и още в първият си сезон да измести Роналдо, Рууни, Тевез....Това ли чакахте?Това няма как да стане.Когато в един отбор всички са можещи звезди, трудно се доказва човек.Не е като в националният ни, така наречен "отбор", където всички разчитате Бербатов да ви печели мачовете.А Бербатов е човек, който е прекалено можещ и чакам с нетърпение да видя с какво ще си пълните блоговете, когато заиграе с пълният си капацитет в Манчестър.И го оставете да го направи, стига сте му казвали как да рита.От компютъра е лесно.
цитирайThomas, Манчестър Юнайтед не е отбор, който прави грешки със закупуването на разни играчи.Това не са нашите български отборченца.След като Бербатов е там, там му е мястото.А вие вече прекалявате с критиките си.
Вие какво очаквахте?Да купят Бербатов и още в първият си сезон да измести Роналдо, Рууни, Тевез....Това ли чакахте?Това няма как да стане.Когато в един отбор всички са можещи звезди, трудно се доказва човек.Не е като в националният ни, така наречен "отбор", където всички разчитате Бербатов да ви печели мачовете.А Бербатов е човек, който е прекалено можещ и чакам с нетърпение да видя с какво ще си пълните блоговете, когато заиграе с пълният си капацитет в Манчестър.И го оставете да го направи, стига сте му казвали как да рита.От компютъра е лесно.
Чакам само едно. В Манчестър да разберат, че са направили груба финансова грешка и много скоро да го продадат със загуба. Преди да затънат, разчитайки на него. Бербатов не е чак некадърен, но не е и победител. И изобщо не е на тяхното ниво. И изобщо не казвам как да рита - само как трябва да го изритат.
цитирайИскаш ли да се хванем на бас, че Бербатов ще играе в Манчестър до края на кариерата си?
И искаш ли да се хванем на бас, че Бербатов ще стане един от ключовите играчи на отбора?
Понякога не мога да си обясня как интелигентни хора се впускат да критикуват, без да си дават сметка, че футболистите са също хора.И без да си дават сметка за напрежението в което живеят тези хора.
цитирайИ искаш ли да се хванем на бас, че Бербатов ще стане един от ключовите играчи на отбора?
Понякога не мога да си обясня как интелигентни хора се впускат да критикуват, без да си дават сметка, че футболистите са също хора.И без да си дават сметка за напрежението в което живеят тези хора.
Смятам, че има реален риск Бербатов да играе в Манчестър наистина до края на кариерата си. Само че в по-различен смисъл. Че като го изритат оттам (като никак няма да се учудя това да се случи още това лято), това може би ще е и краят на кариерата му.
цитирайОчевидно няма да успеем да говорим цивилизовано с теб, за това и изчезвам от блога ти.Прекалено се нервирах, а това не е добре за здравето ми.Само накрая ще те разочаровам - Бербатов няма да го изритат.
Такава ни е народопсихологията - важно е да плюем по всичко, което е над нас.Българи в България.Това е положението.
Надявам се, че си даваш сметка, че такива коментари като твоят, смачкват психиката и на най-коравият човек.А може би това е целта.
цитирайТакава ни е народопсихологията - важно е да плюем по всичко, което е над нас.Българи в България.Това е положението.
Надявам се, че си даваш сметка, че такива коментари като твоят, смачкват психиката и на най-коравият човек.А може би това е целта.
Виждам, че си пристрастна, за причините нямам идея, предполагам, че се крият някъде в Манчестър. Но това не значи, че си права. Нито пък аз. Права е само реалността, която и двамата се опитваме да познаем, преди да се е случила. Дали да си тръгнеш, не мога да реша аз. Но ако си мислиш, че ти не ме нервираш поне толкова, колкото и аз теб - много бъркаш.
P.S. На мен и за Стоичков не ми вярваха колко малко ще изкара на треньорския пост на националния отбор, но моята прогноза беше готова само след 2 мача. За Бербатов също не ми е от вчера.
цитирайP.S. На мен и за Стоичков не ми вярваха колко малко ще изкара на треньорския пост на националния отбор, но моята прогноза беше готова само след 2 мача. За Бербатов също не ми е от вчера.
14.
анонимен -
да си го кажем направо, ако princ...
28.05.2009 10:15
28.05.2009 10:15
да си го кажем направо, ако princesss е пристрастна,то, томас, ти също си. няма да те питам на кой отбор в българия симпатизираш. за мача снощи само ще попитам - всичко за загубата на англичаните започна и завърши с играта на бербатов ли? те просто снощи не бях отбор, а сбирка от дърводелци.
цитирайдайте сега да убием момчето с камъни! :(
Бератов си играе доста добре. Грешка беше, че не го пуснаха още в началото на полувремето, защото точно от него имаха нужда. Както се и видя /макар и без да бъде вкаран гол/.
Бербатов не се чуди на кой да подаде, а просто не алчнее за гол и се раздава за отбора. Той е състезателя с най-много асистенции за гол в Манчестър.
А за интервюто му по БТВ - /като бивш спортист/ мога спокойно да кажа, че това е най-нормалното нещо - да не ти се говори след загуба!!! Ама журналята нали са нахални!
Между другото, Томас, имаше едно интервю на Бербатов, в което искаха да коментира действията на някакъв треньор. И отговорът на българина беше: нито съм му на нивото,нито на успехите, че да коментирам каквото и да е негово решение. Замисли се над тази реплика!
Барселона си биха заслужено. Няма нищо катастрофално в това. Днес едни печелят, утре други. :):):):)
цитирайБератов си играе доста добре. Грешка беше, че не го пуснаха още в началото на полувремето, защото точно от него имаха нужда. Както се и видя /макар и без да бъде вкаран гол/.
Бербатов не се чуди на кой да подаде, а просто не алчнее за гол и се раздава за отбора. Той е състезателя с най-много асистенции за гол в Манчестър.
А за интервюто му по БТВ - /като бивш спортист/ мога спокойно да кажа, че това е най-нормалното нещо - да не ти се говори след загуба!!! Ама журналята нали са нахални!
Между другото, Томас, имаше едно интервю на Бербатов, в което искаха да коментира действията на някакъв треньор. И отговорът на българина беше: нито съм му на нивото,нито на успехите, че да коментирам каквото и да е негово решение. Замисли се над тази реплика!
Барселона си биха заслужено. Няма нищо катастрофално в това. Днес едни печелят, утре други. :):):):)
Изобщо не съм особен привърженик на футбола (предпочитам тениса като един много по-интелигентен и приятен и за гледане, и за практикуване спорт), но все пак признавам, че на световната сцена има и футболни събития, на които си струва да им се отдели време. А български отбор, на който да симпатизирам, просто няма. Още откакто пораснах :-) Но това не значи, че не мога да се дразня от обожествяването на разни посредствени и прескъпо платени момченца, чието ниво всъщност е това на чалготеките, в които се чувстват по-добре, отколкото на терена.
цитирайНищо по-различно не съм чувствал при почти всяка изява на Бербатов, на която съм ставал свидетел, откакто е в Манчестър (да не говорим за тези в националния отбор). Случаят с пропуснатата дузпа преди няколко мача сигурно е още по-показателен от снощното му безсилие.
25 минути в игра за някой, който има претенциите да е един от най-добрите футболисти в света и който е струвал 38 милиона паунда на отбора си, са предостатъчно време, за да се почувства разлика в играта и дори да се случи обрат. А снощи ако не гледахме български коментар, нямаше и да разберем, че Бербатов играе. Всъщност не съм прав - операторите също го показваха няколко пъти, но най-вече заради учудените му муцунки как топката все не иска да влезе сама, когато я е ритнал сватбарски.
sis, никога не съм казал, че Бербатов е най-тъпият футболист, който сме имали. Мисля, че той е достатъчно хитър, за да отговори в онова интервю точно по начина, който ти казваш и да не си рита предсрочно трудовата книжка. Нещо повече, смятам, че той има реална представа за това колко щастливо е надценен при сделката и колко не е на нивото на треньора, който все пак му е гласувал доверие.
Да, Барселона си биха заслужено. И красиво.
цитирай25 минути в игра за някой, който има претенциите да е един от най-добрите футболисти в света и който е струвал 38 милиона паунда на отбора си, са предостатъчно време, за да се почувства разлика в играта и дори да се случи обрат. А снощи ако не гледахме български коментар, нямаше и да разберем, че Бербатов играе. Всъщност не съм прав - операторите също го показваха няколко пъти, но най-вече заради учудените му муцунки как топката все не иска да влезе сама, когато я е ритнал сватбарски.
sis, никога не съм казал, че Бербатов е най-тъпият футболист, който сме имали. Мисля, че той е достатъчно хитър, за да отговори в онова интервю точно по начина, който ти казваш и да не си рита предсрочно трудовата книжка. Нещо повече, смятам, че той има реална представа за това колко щастливо е надценен при сделката и колко не е на нивото на треньора, който все пак му е гласувал доверие.
Да, Барселона си биха заслужено. И красиво.
18.
interesen -
томас
28.05.2009 11:06
28.05.2009 11:06
Вчера си гледал финала на шампионската лига и това, което искаш да кажеш на всички е колко е зле нашия сънародник, който между другото е страхотен футболист. И според теб сър Алекс е толкова тъп, че да даде 30 милиона за футболист, който не си заслужава. Далеч си от истината.
Ебаси злобата братче. Отвратително просто. Има ли смисъл да ти го казвам, като явно не може да ме разбереш.. ама айде
цитирайЕбаси злобата братче. Отвратително просто. Има ли смисъл да ти го казвам, като явно не може да ме разбереш.. ама айде
С цялото ми уважение към ерудицията и нестандартното Ви мислене,този път не сте прав:).
Проблемите в играта се дължат на грешките на треньора от тактическо естество и докато лансира футболисти като Роналдо и Тевез срещу технични(Барселона),а не силови футболисти(Висшата лига) резултатите ще са такива.
За качествата на Бербатов ви е простено,че не ги оценявате,защото както сам казвате:"Изобщо не съм особен привърженик на футбола (предпочитам тениса като един много по-интелигентен и приятен и за гледане, и за практикуване спорт)...",но пък има комлексни измерители като така нареченият "Актим индекс",който се изчислява, като се съберат всички статистически данни за представянето на отделния играч и неговия отбор и според който Бербатов е на първо място в Манчестър и на четвърто във Висшата лига.Нека оставим на професионалистите да оценяват качествата му,макар,че навлизаме в периода,в който всички започваме да разбираме от политика,футбол ...и напоследък финансови кризи.
Прилагам и линк от статията,за да не звуча празнословно:)
http://manunited.gol.bg/article.php?id=56419
цитирайПроблемите в играта се дължат на грешките на треньора от тактическо естество и докато лансира футболисти като Роналдо и Тевез срещу технични(Барселона),а не силови футболисти(Висшата лига) резултатите ще са такива.
За качествата на Бербатов ви е простено,че не ги оценявате,защото както сам казвате:"Изобщо не съм особен привърженик на футбола (предпочитам тениса като един много по-интелигентен и приятен и за гледане, и за практикуване спорт)...",но пък има комлексни измерители като така нареченият "Актим индекс",който се изчислява, като се съберат всички статистически данни за представянето на отделния играч и неговия отбор и според който Бербатов е на първо място в Манчестър и на четвърто във Висшата лига.Нека оставим на професионалистите да оценяват качествата му,макар,че навлизаме в периода,в който всички започваме да разбираме от политика,футбол ...и напоследък финансови кризи.
Прилагам и линк от статията,за да не звуча празнословно:)
http://manunited.gol.bg/article.php?id=56419
Ами да, така мисля. Злоба... съмнявам се. Може би яд някакъв, че хората като цяло са достатъчно тъпи, че с много пиене на бира и залагания, от които е ясно кой печели, са превърнали една интересна, но все пак само игра, в такъв мегабизнес, при който най-обикновени гладиатори получават повече милиони сигурно и от онези, които ги владеят.
А дали сър Алекс е толкова тъп, че да даде 30 милиона за нещо, което може би не струва толкова, ще видим, когато тръгне да го продава.
Нашият сънародник не е технчески зле като футболист, разбира се, но е зле като психика, постоянство и отговорност. И пак - не настоявам всеки да е съгласен с мен - просто аз виждам нещата така и смятам, че имам достатъчно обективни причини за това.
цитирайА дали сър Алекс е толкова тъп, че да даде 30 милиона за нещо, което може би не струва толкова, ще видим, когато тръгне да го продава.
Нашият сънародник не е технчески зле като футболист, разбира се, но е зле като психика, постоянство и отговорност. И пак - не настоявам всеки да е съгласен с мен - просто аз виждам нещата така и смятам, че имам достатъчно обективни причини за това.
Не мога да преценя дали тактиката на сър Алекс е била правилна - признавам си. Мога да преценя обаче това, че появата на най-скъпия футболист на отбора не промени абсолютно нищо, даже малко след нея отборът беше окончателно закопан - дали заради това, че излезлият Парк лиши отбора от част от защитните му сили, е трудно да се докаже, но не е и невъзможно. Но със сигурност Бербатов никого не уплаши и не намали с нищо устрема на Барселона, които си играха все толкова атакуващо до последната минута.
За индекси и показатели винаги си имам едно на ум - и в спорта, и в политиката, защото статистиките имат склонност (не само у нас) да се нагласяват така, че да обслужват тезата на заинтересованите страни. Предпоч
цитирайЗа индекси и показатели винаги си имам едно на ум - и в спорта, и в политиката, защото статистиките имат склонност (не само у нас) да се нагласяват така, че да обслужват тезата на заинтересованите страни. Предпоч
Не мога да преценя дали тактиката на сър Алекс е била правилна - признавам си. Мога да преценя обаче това, че появата на най-скъпия футболист на отбора не промени абсолютно нищо, даже малко след нея отборът беше окончателно закопан - дали заради това, че излезлият Парк лиши отбора от част от защитните му сили, е трудно да се докаже, но не е и невъзможно. Но със сигурност Бербатов никого не уплаши и не намали с нищо устрема на Барселона, които си играха все толкова атакуващо до последната минута.
За индекси и показатели винаги си имам едно на ум - и в спорта, и в политиката, защото статистиките имат склонност (не само у нас) да се нагласяват така, че да обслужват тезата на заинтересованите страни. Предпочитам да разсъждавам за нещата, които виждам с очите си. А това, което виждам съвсем ясно е, че Бербатов играе относително малък процент от цялото игрово време на отбора си. Виждам, че пропуска много, много мачове, а в много други влиза към края. Ако някой е особено ценен за отбора си, това рядко се случва. Ако пък е и толкова скъп, това си е разхищение, което един от най-великите клубове в света не би трябвало да си позволява. Щом все пак го правят, значи има някакъв проблем. А причината да не казват какъв, е в това, че ще ги питат "а защо тогава хвърлихте толкова пари?".
цитирайЗа индекси и показатели винаги си имам едно на ум - и в спорта, и в политиката, защото статистиките имат склонност (не само у нас) да се нагласяват така, че да обслужват тезата на заинтересованите страни. Предпочитам да разсъждавам за нещата, които виждам с очите си. А това, което виждам съвсем ясно е, че Бербатов играе относително малък процент от цялото игрово време на отбора си. Виждам, че пропуска много, много мачове, а в много други влиза към края. Ако някой е особено ценен за отбора си, това рядко се случва. Ако пък е и толкова скъп, това си е разхищение, което един от най-великите клубове в света не би трябвало да си позволява. Щом все пак го правят, значи има някакъв проблем. А причината да не казват какъв, е в това, че ще ги питат "а защо тогава хвърлихте толкова пари?".
Препоръчвам Ви да проследите развитието на Тиенри Анри в Барселона:)(това по повод,че Бербатов пропускал много мачове,а в други влизал в края)
.Грешката на сър Алекс,която той днес също призна е,че е излязъл с двама халфа,от които един дефанзивен,срещу четирима на Барселона.Оттук и цялата игра на отбора,която се основава на тактика,заложена и възложена от треньора.
За финансовото състояние и инвестиционната стратегия на Манчестър няма защо да се притесняваме,има далеч по-притеснителни колоси
от значение за световната икономика:)
А за индексите...хм,ще влезем в спор сигурно,след като си стиснем ръцете,че обслужват политически интереси.
цитирай.Грешката на сър Алекс,която той днес също призна е,че е излязъл с двама халфа,от които един дефанзивен,срещу четирима на Барселона.Оттук и цялата игра на отбора,която се основава на тактика,заложена и възложена от треньора.
За финансовото състояние и инвестиционната стратегия на Манчестър няма защо да се притесняваме,има далеч по-притеснителни колоси
от значение за световната икономика:)
А за индексите...хм,ще влезем в спор сигурно,след като си стиснем ръцете,че обслужват политически интереси.
По първата точка - Барса тотално надигра Ман Ю, но Ман Ю игра финал, нали? Не е баш като да е неуспял отбор...
Бербатов не го пуснаха в игра по тактически съображения (питай Фърги по въпроса). Когато го пуснаха, вече беше твърде късно. Все пак се пробва с 2 удара - нещо, което тримата офанзивни играчи на Ман Ю съвкупно не бяха постигнали за 70 минути преди това.
Че е прехвален манекен, който не струва толкова - навярно е истина. Фъргюсън обаче си е направил сметката. А и даже да не е така, ти Ман Ю не ги мисли, те пари имат.
И накрая, винаги ми е била смешна тази склонност на нас българите (като теб в случая) постоянно да оплюват своите, вместо да им се радват на успеха и да ги подкрепят, дори когато не го заслужават съвсем. Колко типично.
цитирайБербатов не го пуснаха в игра по тактически съображения (питай Фърги по въпроса). Когато го пуснаха, вече беше твърде късно. Все пак се пробва с 2 удара - нещо, което тримата офанзивни играчи на Ман Ю съвкупно не бяха постигнали за 70 минути преди това.
Че е прехвален манекен, който не струва толкова - навярно е истина. Фъргюсън обаче си е направил сметката. А и даже да не е така, ти Ман Ю не ги мисли, те пари имат.
И накрая, винаги ми е била смешна тази склонност на нас българите (като теб в случая) постоянно да оплюват своите, вместо да им се радват на успеха и да ги подкрепят, дори когато не го заслужават съвсем. Колко типично.
Е, на мен пък винаги ми е била смешна точно обратната склонност на нас, българите (която се среща при 90% от тях, а моята - само при останалите 10%), а именно - винаги да хвалим своите, които в повечето случаи не го заслужават. По същия начин хвалим и самите себе си, и героичното си минало, и красотите на родината си, и красотата на жените, и потентността на мъжете на България. Та всъщност това е типичното, а моето - то е рядко и непопулярно.
А за така наречените тактически съображения, по които Фъргюсън много често не пуска Бербатов в игра, личното ми мнение е, че по-простичкия начин да се обясни причината, е в това, че го е страх, че няма да му свърши работа и ще лъсне истината, че похарчил много пари за нещо красиво и прехвалено, но не и толкова полезно.
Колкото до двата удара, с които се пробва... мислиш ли, че и сам си вярваше, че от тях ще излезе нещо? Физиономията му на престорена изненада защо не се е получило, ясно ми говореше за точно обратното.
цитирайА за така наречените тактически съображения, по които Фъргюсън много често не пуска Бербатов в игра, личното ми мнение е, че по-простичкия начин да се обясни причината, е в това, че го е страх, че няма да му свърши работа и ще лъсне истината, че похарчил много пари за нещо красиво и прехвалено, но не и толкова полезно.
Колкото до двата удара, с които се пробва... мислиш ли, че и сам си вярваше, че от тях ще излезе нещо? Физиономията му на престорена изненада защо не се е получило, ясно ми говореше за точно обратното.
Важното е, че ще си стиснем ръцете, пък макар и само за едно :-) Уважавам интелигентните опоненти.
цитирайИма една дума и тя е ЗАВИСТ.Гледам снимката на Бербатов, която си сложил (между другото имаш ли права да я разпространяваш, понеже има едно такова нещо като авторското право?), гледам твоята и накрая проумях.Критиката ти е продиктувана от завист.Сега остава да ми отговориш на въпроса - защо? Кое в Бербатов те кара да завиждаш? И аз не блестя с физически данни, но не се притеснявам да заявя, че момчето е талантливо.Даже е и красиво.Манекен бил!Нека бъде, като може да си го позволи и ще манекенства и ще спи с най-красивите жени.Нещо против ли имаш? Така и така сr тръгнал да критикуваt, защо не говориt за децата на които помага, или за парите които постоянно дарява.Щото не jи оттърва, нали? Яко е да обвиним Берба за загубата на Юнайтед.Той да не играе сам в този отбор,а? Айде моля ти се.Вкарват го накрая, а ти чакаш да им оправи играта.доста глупаво.
Преглеждал съм блога ти многократно, не съм писал,но съм ти симпатизирал.Този път ме изгуби като читател, защото май много си повярва и чак се реши да критикуваш нещо, което нито ти е в компетенцията, нито ти е във възможностите.
цитирайПреглеждал съм блога ти многократно, не съм писал,но съм ти симпатизирал.Този път ме изгуби като читател, защото май много си повярва и чак се реши да критикуваш нещо, което нито ти е в компетенцията, нито ти е във възможностите.
Думата манекен (още по-малко прехвален манекен) не я употребих аз, ако погледнеш историята на коментарите, но всъщност тя е доста уместна.
Завист? И това не е точен термин - по-скоро някакво възмущение от ценностната система на съвременното общество, особено пък българското, която може да сложи футболист на пиедестал. Да се притеснявам? Тук пък съвсем сбърка. Казваш "като може да си го позволи!?" Сигурно искаш да кажеш "като го приемат за върха на сладоледа?". Не, нищо против нямам, не и лично против него. Само това, което казах по-горе - не ми харесва много подредбата на ценностите в днешния свят. Красив - сигурно, не съм жена, не мога да кажа дали е красив един мъж, но щом толкова налитат... ама и в това нещата опират до ценностите според мен. Талантлив? Безспорно - кой казва друго. Само казвам, че е много нестабилен в реализацията на таланта си.
А за помагането на децата, извинявай, ама аз не вярвам, че подобни действия се извършват от който и да е известен човек с някакви други подбуди, освен да си направи ПР или да си управлява по-добре дължимите данъци.
Сигурно си забелязал, че никога не пиша, за да се харесам и всички да се съгласяват с мен. Много често предизвиквам спорове и критики, но винаги пиша само това, което мисля.
цитирайЗавист? И това не е точен термин - по-скоро някакво възмущение от ценностната система на съвременното общество, особено пък българското, която може да сложи футболист на пиедестал. Да се притеснявам? Тук пък съвсем сбърка. Казваш "като може да си го позволи!?" Сигурно искаш да кажеш "като го приемат за върха на сладоледа?". Не, нищо против нямам, не и лично против него. Само това, което казах по-горе - не ми харесва много подредбата на ценностите в днешния свят. Красив - сигурно, не съм жена, не мога да кажа дали е красив един мъж, но щом толкова налитат... ама и в това нещата опират до ценностите според мен. Талантлив? Безспорно - кой казва друго. Само казвам, че е много нестабилен в реализацията на таланта си.
А за помагането на децата, извинявай, ама аз не вярвам, че подобни действия се извършват от който и да е известен човек с някакви други подбуди, освен да си направи ПР или да си управлява по-добре дължимите данъци.
Сигурно си забелязал, че никога не пиша, за да се харесам и всички да се съгласяват с мен. Много често предизвиквам спорове и критики, но винаги пиша само това, което мисля.
29.
sparhawk -
аз пък
28.05.2009 15:00
28.05.2009 15:00
не мога да поздравя Барса предвид начина, по който стигна до този финал - абсолютно съдийска победа срещу Челси. Затова снощи демонстративно не гледах мача. Иначе силно е да кажеш, че се е спукал балонът на клуб, който е шампион в Англия и да похулваш футболист, който е направил най-много асистенции през сезона.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Просто нямам коментар по твоя коментар. Оставям го да говори сам за себе си.
цитирайПриемам с радост всякаква победа срещу Челси - отборът, който отстрани Ливърпул, който въпреки отпадането си, отново направи един от най-красивите мачове в историята именно когато Челси го отстрани ;-) А иначе съм съгласен, че не беше много справедливо :-)
цитирайвъзмутително беше да откаже да говори,
не се прави така!
Много хора изненадаха МанЮнайтед,
но както се видя Барса показаха повече,
а щом и сър Алекс го призна...
какво да говорим!
Жалко за "червените дяволи":(
цитирайне се прави така!
Много хора изненадаха МанЮнайтед,
но както се видя Барса показаха повече,
а щом и сър Алекс го призна...
какво да говорим!
Жалко за "червените дяволи":(
33.
sparhawk -
да
30.05.2009 14:05
30.05.2009 14:05
но не може да се каже, че сезона е провален за "Юнайтед" и за Бербатов. То не може всичко да се спечели. Провален е сезонът на "Макларън" във Ф-1...
Иначе, Томас, аз също не обичам Челситуу, най-вече заради това, че ми натрапваха, че като съм от "Левски" трябва да съм от тях, обаче просто беше грозно подпирането на Барцилона :)
цитирайИначе, Томас, аз също не обичам Челситуу, най-вече заради това, че ми натрапваха, че като съм от "Левски" трябва да съм от тях, обаче просто беше грозно подпирането на Барцилона :)
34.
dragoni1 -
Приемането ни в ЕС не ни направи европейци - трябва сами да решим да станем...
04.06.2009 10:35
04.06.2009 10:35
Като ти чета описнието на блога, не виждам как самия пост и коментарите ти към него го потвърждават thomas (европейското ти мислене) В европа не си оплюват звездите или поне в по западната й част. Не им завиждат а ги подкрепят, защото се чувстват горди чрез тях. При нас май е обратното! Защо друг да е добре щом аз съм зле :-)
Оплюването в интернет е много лесно, и то от позицията "Аз само си казвам моето мнение"
"Нищо не разбирам, но съм си прав за себе си и не обичам да се съгласявам с другите".
Zveta много добре илюстрира това че не си прав със статистически показатели, които противоречат на твоето мнение за можене и неможене. Моя съвет към тебе е по някои път като разбереш, че си сбъркал признай си не е трудно
цитирайОплюването в интернет е много лесно, и то от позицията "Аз само си казвам моето мнение"
"Нищо не разбирам, но съм си прав за себе си и не обичам да се съгласявам с другите".
Zveta много добре илюстрира това че не си прав със статистически показатели, които противоречат на твоето мнение за можене и неможене. Моя съвет към тебе е по някои път като разбереш, че си сбъркал признай си не е трудно
В Европа всъщност са доста критични към звездите си, а към Бербатов - да не говорим. Ама трябва да четеш. Примерно The Times. :-) А по въпроса дали съм сбъркал, просто ще те посъветвам да стоиш и да гледаш - времето ще си покаже.
цитирай
36.
анонимен -
BERBATOV E BADESCHTE..
17.07.2009 14:12
17.07.2009 14:12
STOMANATA SE KALQVA SAS STUDENA VODA...
цитирайТърсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
За този блог
Гласове: 4316