Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 16:46 - Копи/пейст: една гениала диета за атлети!
Автор: thomas Категория: Забавление   
Прочетен: 4580 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 22.03.2010 16:59


По принцип не правя такива неща, но подари фундаменталното значение на тази творба, си позволявам да я изкопирам от фейсбук - с благодарност към Vasil Tsenkov.

Примерен диетичен режим на хранене
за средно и високо напреднали атлети

image

Закуска
Основно - 8-12 мекици. 4-6 понички или бухтички с пудра захар (сиропирани). Чаша боза.
Гарнитура - пържени картофи с кетчуп или пържен бял ориз в масло – около 500 грама. С картофите или ориза - 2 филии хляб със пласт до 1см майонеза “Краси” поръсени с шарена сол.
Десерт - Около 300 грама мюсли в половин литър прясно мляко. Добавят се на вкус масло, захар, мед, конфитюр.

Междинно хранене
Чипс Рафълс или Чио – 200-300 г за предястие
Основно - Студена пача, или свинска спържа – задължително студени.
Гарнитура – пържени тиквички в майонезен сос.
За десерт - меденка “Любимка” или филия с масло и конфитюр с вкус по избор.

Обяд
Първо - картофена крем супа с крокети или паста „4 сирена”
Основно - Голяма пица /желателно е да е с по дебело тесто/ или 2 дюнера с агнешко
Салата - Кисело зеле, краставица, домат, кашкавал, шунка, майонеза, яйце, подправена със слънчогледово олио, винен оцет и обилно количество сол
Десерт - 2 палачинки с шоколад, банан, сметана и 2 топки сладолед (при желание – сироп), пакет дъвчащи бонбони Haribo
2 до 3 филийки хляб - пълнозърнест
Кола 0.5 л
За диджестив – Амарето – 200 мл

Междинно хранене
Може да се поръча KFC или друга бърза закуска. Пример:
- 12 пикантни крилца
- 2-4 бонбургера
- Голямо картофено пюре
- Кола 0.5 л
- 2 порции големи пържени картофи с допълнително кетчуп и майонеза
Десерт: половин тава крем карамел с кутия сладолед.

Вечеря
Мусака или картофен огретен със сирене - около 600-800 гр.
Яйца по панагюрски или обикновенни пържени в масло – около 6-7 броя
За гарнитура – 200 г крокети с майонеза
2 до 3 филии със сланина и кисели краставички
За десерт - тирамису, не повече от 400 г или килограм банани като алтернатива
За храносмилане – до 400 грама узо или абсент.

Бърза закуска преди лягане
Карамелизиран банан с кола 0.5 л
При възможност – клечка захарен памук.

Лека среднощна закуска
Леки и приятни за консумация храни:
Виенски тост, придружен с парче шоколадова торта.
Пакет пуканки в масло.

Важно!
1. По време на хранителния режим е изключително важно да избягвате всякакви физически натоварвания! Ходене от повече от 100 метра на ден /нормална дистанция която изминавате вкъщи за цял ден, без да излизате/ се счита за нарушаване на режима !!! Подходящи занимания са гледане на телевизия и работа на компютър. Важно е да избягвате и ментално /умствено/ натоварване, ако въобще ви го позволяват възможностите разбира се.
2. Със всяко от храненията ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се приемат: 3-4 мерителни лъжици гейнър разтворени в овче кисело мляко с помощта на кухненски робот. Carb load продукт, чиято доза доставя на организма поне 60-80 грама рафинирани въглехидрати.
3. Да се избягват здравословни храни като: риба, пиле, зеленчуци и др.

Успех!


Тагове:   диета,


Гласувай:
2
0



1. zezo - Правилно :)
22.03.2010 23:18
Не може да има само здравословни диети за отслабване. Трябва да се публикуват и такива за напълняване :)
Въпреки, че тази е прекалено драстична :)
цитирай
2. panazea - Аз ако изям това ще стана 200 кила!
24.03.2010 20:11
:))
цитирай
3. eien - Само снимката нещо не пасва на съдържанието,
30.03.2010 07:00
мисля.
цитирай
4. thomas - @zezo
31.03.2010 09:51
Да ти кажа, на мен това ми звучи като диета за отслабване. След като я прочетеш, със сигурност почва да ти се гади от всякаква подобна на описаната в нея храна и загубваш апетит. Какво повече се иска за едно отслабване!? ;-)
цитирай
5. thomas - @eien
31.03.2010 09:52
То и съдържанието не пасва на заглавието. Нека си го оставим така - всеки с чувство за хумор ще го разбере :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thomas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1494013
Постинги: 141
Коментари: 3076
Гласове: 4313
Календар
«  Януари, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031